Takaisin

Suosittelupalvelu PAM ja Grano

PAM hyödynsi Granon suosittelupalvelua omassa jäsenhankintakampanjassaan. Grano suunnitteli ja toteutti PAMille kampanjasivuston, jonka avulla jäsenet voivat suositella jäsenyyttä kavereilleen. Kampanja sai jäsenmäärän kovaan kasvuun.

Palvelualojen ammattiliitto PAM on Suomen suurin yksityisten palvelualojen ammattiliitto. Jäseniä PAMissa on yli 230 000. Jäsenet ovatkin liiton tärkein voimavara. Siksi PAM halusi tarjota jäsenilleen helpon tavan suositella jäsenyyttä työkavereilleen ja tuttavilleen.

"Jäsenhankinta on meille äärimmäisen tärkeää. Haemme siihen koko ajan uusia tapoja ja keinoja", sanoo PAMin tuottaja Jenni Rantala.

Grano suunnitteli ja toteutti PAMille kampanjasivuston, jonka kautta jäsen voi helposti lähettää valmiin suositteluviestin haluamallaan tavalla postikorttina, sähköpostina, WhatsApp- tai Messenger-viestinä.

jenni_rantala_PAM_suosittelupalvelu-blogi

 

"Tulokset ovat olleet todella hyvät. Olemme saaneet sivuston kautta merkittävän määrän uusia jäseniä."

Jenni Rantala / Tuottaja, PAM

 

"Tulokset ovat olleet todella hyvät. Olemme saaneet sivuston kautta merkittävän määrän uusia jäseniä. Jäsenmäärämme on lähtenyt kasvuun ja tällä kampanjalla on ollut siinä iso merkitys."

Kampanjan tulokset ovat helposti saatavilla. Asiakas voi tarkastella niitä aina halutessaan: "Palvelun oma raporttisivu on todella hyvä juttu. Pääsen sieltä katselemaan ajantasaisia lukuja ja voin koko ajan seurata kampanjan tuloksia."

Rantala sanoo, että yhteistyö Granon kanssa oli sujuvaa ja kommunikaatio toimi todella hyvin. Grano huomioi asiakkaan toiveet ja kehitystyö meni jouhevasti eteenpäin. "Kaikki sujui todella helposti ja nopeasti. Oli positiivista, että kesken projektia tulleet uudet ideat pystyttiin toteuttamaan lennosta. Saimme vielä WhatsApp ja Messenger -suosittelut mukaan ja ne osoittautuivat ylivoimaisesti suosituimmiksi suosittelutavoiksi. Olemme todella tyytyväisiä projektiin."

  

suosittelupalvelu

"Olemassa olevat jäsenet ovat aina suositelleet jäsenyyttä kavereilleen. Tartuimme asiaan ja halusimme tehdä suosittelun heille vieläkin helpommaksi. Myös työpaikkojen luottamushenkilöt ovat ottaneet innolla suosittelusivuston käyttöön ja lähettäneet sitä kautta viestejä edustamilleen työntekijöille", kertoo PAMin tuottaja Jenni Rantala.

 

case-pam-3.suosittelupalvelu

Kampanjasivusto on helppokäyttöinen. Kampanjaa vauhditettiin myös palkinnolla: suosittelija saa lahjakortin, kun hänen kaverinsa liittyy PAMiin. "Suosittelun on oltava helppoa ihmisille", sanoo PAMin tuottaja Jenni Rantala.

 

case-pam-4.suosittelupalvelu

Kampanjasivuston kautta voi lähettää valmiin suositteluviestin haluamallaan tavalla postikorttina, sähköpostina, WhatsApp- tai Messenger-viestinä. "Uusien tapojen löytäminen jäsenhankintaan on meillä keskeisessä roolissa. Jos joku ystäväsi suosittelee sinulle jäsenyyttä, se on paljon parempi suositus kuin se, että viesti tulisi vain meiltä käsin", sanoo PAMin tuottaja Jenni Rantala.

 

case-pam-5.suosittelupalvelu

Jäsenen on mahdollista lähettää ystävälleen myös postikortti. Grano hoitaa korttien tuotannon ja postituksen suoraan vastaanottajalle.