Takaisin

Grano laajentaa markkinointi- ja sisältöpalvelujaan, tarjoten jatkossa myös luovaa suunnittelua.

Grano laajentaa markkinointi- ja sisältöpalvelujaan. Jatkossa se pystyy tarjoamaan asiakkailleen markkinoinnin koko ketjun luovasta suunnittelusta monikanavaiseen toteutukseen. Tärkeä osa uudistusta on vahvistunut luovan suunnittelun yksikkö, jossa työskentelee jo kymmeniä markkinointiviestinnän ja digitaalisen suunnittelun ammattilaisia.

Grano_kuvaUntoKotilainen.jpg
Kuvassa Niko Tuominen, Jukka-Pekka Vuori ja Eero Heikkinen
.

”Monikanavaiset markkinointikampanjat ja -sisällöt voivat olla raskaita ponnistuksia etenkin pienille ja keskisuurille yrityksille. Yleensä yritykset joutuvat operoimaan samanaikaisesti monen eri kumppanin kanssa. Grano on laajentanut osaamistaan ja pystyy nyt tarjoamaan markkinointi- ja sisältöpalvelut yhden luukun periaatteella. Voimme hoitaa asiakkaan sisältötarpeet alusta loppuun – luovasta suunnittelusta sisältöjen tuotantoon, hallintaan, julkaisuun ja tulosten mittaamiseen, kaikissa asiakkaan kohdeyleisölle tärkeissä digitaalisissa ja fyysisissä kanavissa”, kertoo Granon kaupallinen johtaja Jukka-Pekka Vuori.

Granon luovan suunnittelun yksikössä työskentelee nyt jo yli 40 markkinointiviestinnän ja digitaalisen suunnittelun ammattilaista. Ryhmään kuuluu muun muassa luovia suunnittelijoita, graafisia suunnittelijoita, rakennesuunnittelijoita, taittajia ja digiosaajia.

”Uudistus on vastaus asiakkailta tulleeseen tarpeeseen. Osa asiakkaista haluaa kaikki markkinointi- ja sisältöpalvelut yhdestä ja samasta paikasta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että Grano olisi siirtymässä toiselle toimialalle. Olemme jatkossakin luotettu yhteistyökumppani myös mainos-, media- ja viestintätoimistoille”, Vuori linjaa.

Luovan suunnitelun yksikön liiketoiminnan kasvusta ja kehittämisestä vastaa liiketoimintajohtaja Niko Tuominen. Yksikön luovana johtajana aloittaa Eero Heikkinen.

”Niko on tehnyt yli kymmenen vuotta kansainvälistä kauppaa palveluliiketoiminnan ja sähköisten ratkaisujen parissa. Eero puolestaan on voittanut muun muassa useita Vuoden Huiput -suunnittelupalkintoja ja ollut mukana kehittämässä monia johtavia suomalaisia yritysbrändejä”, Vuori sanoo.

”Haemme vahvaa kasvua markkinalta. Luovan suunnittelun yksikkö toimii jatkossa Granon myynnin tukena ja on kiinteä osa asiakkaan kokonaisprosessia. Taskussa ovat jo ensimmäiset referenssiasiakkaat, joille on toteutettu kokonaisvaltainen brändiuudistus ja uusi graafinen ilme”, Niko Tuominen kertoo.

 

Lisätietoja:

Jukka-Pekka Vuori
kaupallinen johtaja
+358 50 598 7064
jukka-pekka.vuori@grano.fi

Niko Tuominen
liiketoimintajohtaja, Luovat Palvelut

+358 40 730 1020
niko.tuominen@grano.fi