
Granon syksyllä aloittama valtakunnallinen mainoskampanja sai erinomaisen näkyvyyden ja kiinnosti yleisöä. Myyntihenkilönä esiintyvä Mauno-kissa ja hänen ensimmäistä päivää töissä oleva oppipoikansa näkyivät ja kuuluivat eri medioissa televisiosta radiotaajuuksien kautta aina bussipysäkeille asti. Mauno-tarrat koristivat mm. toimitilojemme ikkunoita ja autojamme.
Maunossa on kaikkea kissamaista mitä voikaan olla; hän on oman arvonsa tunteva, itsepäinen, vähän "pomotteleva", mutta ennen kaikkea itsevarma ja persoonallinen.
Keskustelin eräässä tapahtumassa asiakkaamme kanssa mainonnastamme ja häntä kiinnosti, miksi päädyimme juuri kissaan. Hänen mielestään idea kissasta mainoksissamme oli loistava. Kerroin, että ensimmäisissä mainosdrafteissa kissa roikkui katossa, verhoissa, välillä myös pää alaspäin. Konsepti ei ollut visuaaliselta ilmeeltään meille sopiva, mutta kissahahmo oli meille mieluinen. Kissojen seikkailuja katsovat YouTubessa miljardit ihmiset ja ne tuottavat naurua ja hyvää mieltä myös ihmisille, jotka eivät niin kissoista pidäkään.
Idean ympärille rakennettiin mainoskampanja, jossa avattiin myös Granon valtavaa palvelutarjoomaa. Mauno Lahtinen on kaikkea mitä kissan ja myyntihenkilön risteytykseltä saattaa odottaa. Vanha kunnon myyntikolli, jolta löytyy ratkaisu kaikkeen ja joka tekee mahdottomasta mahdollista, aivan kuten Granokin.
Ota siis Maunomainen asenne maunontaasi ja ota meihin yhteyttä.
