Takaisin

Perinteinen A4-esite toimii mitä mainioimpana markkinointimateriaalina kun se osataan kohdentaa hyvällä sisällöllä oikeaan aikaan ja tarkkaan valittuun kohderyhmään. Kun tähän vielä lisätään muotoja sekä erikoisefektejä on loistava lopputulos taattu.

Tämä perinteinen esite on muuttunut pienellä säädöllä aivan ensiluokkaiseksi sisäänheittäjäksi. Mikä sen mukavampaa kuin kutsua asiakkaita joulun alla liikkeeseen joulupiparin muotoisella kortilla, joka myös tuoksuu joululle. Se muistetaan pitkälle kevääseen ja aiheuttaa puhetta vielä seuraavanakin jouluna.

Moni meistä 70-luvun nuorista muistaa kuinka polkupyörään piti saada jogurttipurkista leikattu räpätin. Tämä kiinnitettiin äidiltä lainatulla pyykkipojalla runkoon, takapyörän viereen. Tätä samaista ajatusta sovelsi Liikkuva Mikkeli –hanke, joka jakoi Mikkelin alueen peruskoululaisille hankkeen viestillä koristeltuja räpättimiä, joista riitti ääntä pitkin Mikkelin katukuvaa.

Urheilutapahtumien fiilistä puolestaan nostaa Läpsytin, joka toimii erinomaisena tuotteena kun viesti halutaan kohdistaa intohimoiseen kohderyhmään. Tämä tuote tuottaa ääntä sekä saa kämmenet hikoamaan.

Asiakaslehtien avulla saadaan viestitettyä yrityksen tärkeimmät ajatukset suoraan asiakaskunnalle. Kun tuote tehdään laadukkaasti — sisältö sekä ulkoasua ja yritysidentiteettiä tukevat materiaalit että laadukas toteutus aina jakeluun saakka — on lopputuloksena hieno asiakaskohtaaminen joka muistetaan pitkään.

Tähän kun vielä lisätään e-lehti rikastetulla sisällöllä, niin lopputuloksesta voivat nauttia sekä nykyiset että tulevat asiakkaat, joille lehden linkkiä on helppo jakaa sosiaalisessa mediassa sekä sähköpostin linkkinä.

Suosittelen kokeilemaan.