Takaisin

Granon brändäämä esiintymislava Retail Experience Live 2019

Retail Experience Live 2019 -tapahtuma järjestettiin Messukeskuksessa 6.–7.11.2019. Grano brändäsi tilaisuuden päälavan, jonka teemana oli "Rakkaudesta retailiin". Lavan huomioarvoa kasvatettiin ennen kaikkea vahvoilla väreillä, jotka kiinnittyivät messukävijöiden silmiin. 

Grano oli tapahtumassa mukana myös kahden asiantuntijapuhujan voimin. Keskiviikkona esiintynyt Senior Consultant Timo Luoto kertoi liiketoimintaa palvelevasta digitaalisesta aineistonhallinnasta: missä on viimeisin versio, mikä on IMG_001.jpg ja muita arjen kysymyksiä. Torstaina lavalle nousi Granon markkinointipalveluiden johtaja Tiina Karppinen, joka käsitteli esityksessään aihetta "Mikä myy myymälässä?" sekä pohti, missä ostopäätös syntyy ja voidaanko siihen vaikuttaa vielä myymälässä. Voit katsoa molemmat esitykset alta.


Timo Luoto: "Digitaalinen aineistonhallinta – liiketoiminnan palveluksessa"



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tiina Karppinen: "Mikä myy myymälässä?"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaipaatko messuosastollesi luotettavaa toteuttajakumppania? Tutustu alta Granon messusuunnittelun ja -toteutuksen palveluihin:

Granosta messuosastot palveluna >>