Grano_sydän_korona_tiedote

Grano pyrkii omalta osaltaan estämään koronaviruksen leviämisen, suojaamaan asiakkaitaan ja henkilöstöään sekä varmistamaan toimituskykynsä. Tästä syystä emme ota tällä hetkellä palvelutiskillä vastaan asiakkaita, joilla on flunssan oireita.

Palvelutiskillä asioimisen sijaan pyydämme sinua olemaan yhteydessä valtakunnalliseen asiakaspalveluumme puhelimitse: 0291 800 400 (arkisin klo 8–16.15), tai lähettämään sähköpostia: asiakaspalvelu@grano.fi. Tavoitat asiakaspalvelun myös grano.fi-sivuston chat-palvelun kautta toimistoaikoina. Lisäksi verkkosivujen sähköisten lomakkeiden kautta tulleet yhteydenotto- ja tarjouspyynnöt käsitellään ja toimitetaan normaalisti.

Koska suuremmat yleisötapahtumat on peruttu, autamme asiakkaitamme kaikin keinon löytämään sellaiset markkinoinnin ja viestinnän keinot, jotka pitävät pyörät pyörimässä vallitsevassa tilanteessa. Esimerkiksi peruttujen messujen sijasta kohderyhmiä voi tavoitella sähköisen tai perinteisen suoramarkkinoinnin keinoin. Granon aineistonhallinta-palvelun avulla puolestaan helpotetaan etätöiden sujuvuutta.

Pidetään huolta toisistamme.

Lisätietoja: