Takaisin

webinaaritallenne_kuva-1

Granon Markkinoinnin palvelut -liiketoimintayksikön johtaja Tiina Karppinen avaa tutkimustulosten kautta:

  • Millaiset yritykset ovat menestyneet taantumassa?
    • Kolme strategista vaihtoehtoa
  • Mitä tutkimustulokset tarkoittavat markkinoinnin kannalta?
  • Miten markkinointi muuttuu – ja on jo muuttunut?
Webinaarin aikana käydään läpi myös digitaalista prosessia ja siihen liittyviä havaintoja, haasteita ja mahdollisuuksia. Ja tietenkin sitä, miten nämä uudistukset tuodaan mukaan käytännön tekemiseen. Tilaisuuden moderaattorina toimii Granon myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Mäkynen.


Katso tallenne sivun lopusta tai lataa esitysmateriaalit (webinaaritallenne ja -presentaatio) itsellesi Granon aineistopankista. 


LATAA WEBINAARITALLENNE JA -PRESENTAATIO

 
 
 

KATSO WEBINAARITALLENNE 

 
Webinaari_final__Mitä markkinoinnissa on pakko huomioida viimeistään nyt