Pieni opas markkinointiin

Pieni opas markkinointiin

Markkinoinnin lyhyt oppimäärä – tästä oppaasta löydät ideoita yrityksen markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen.

Oppaassa kerromme mistä yrityksen markkinoinnin suunnittelu kannattaa aloittaa, mitä tulisi huomioida markkinointikanavia valitessa, millaiset ovat hyvät verkkosivut, kuinka saada hyöty irti tapahtumista, sekä miten toimitilalla ja harkituilla yksityiskohdilla rakennetaan positiivista mielikuvaa  ja erotutaan kilpailijoista. 

Täytä lomake ja lataa opas

Ennen toimintaa,
suunnittele 

Kun markkinoinnin tavoitteet ja toimenpiteet suunnitellaan huolella on itse toteuttaminen mukavampaa, laadukkampaa ja helpommin mitattavissa.

Oppaastamme saat uusia ideoita markkinoinnin tueksi muun muassa seuraaviin teemoihin:

  • Miten markkinointi on muuttunut?
  • Miksi suunnitteluvaihe on tärkeä?
  • Millaisia taktisia markkinoinnin keinoja on käytettävissäsi
  • Millaisissa kanavissa sinun tulisi jakaa viestiäsi
Opas_2020_1200x628px_FB_11