
Webinaaritallenne: Kuinka tehdä kannattavaa ja kasvua tuottavaa markkinointia
Mistä elementeistä muodostuu kasvua tuottava ja hyvin kannattava markkinointi? Webinaarissa vieraana on Toni Keskinen, joka esittelee esimerkkejä haastajastrategioista ja teemoja, jotka yhdistävät poikkeuksellisen menestyneitä haastajabrändejä.
Menestyjät muistetaan — ja niiltä ostetaan
Webinaarissa paneudutaan siihen, mistä elementeistä muodostuu kasvua tuottava ja hyvin kannattava markkinointi. Vieraana on Toni Keskinen, joka toimii johtotehtävissä ToinenPHD:llä ja kouluttajana Marketing Finlandilla. Keskinen esittelee webinaarin aikana esimerkkejä haastajastrategioista ja teemoja, jotka yhdistävät poikkeuksellisen menestyneitä haastajabrändejä. Webinaarin moderaattorina toimii Granon myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Mäkynen.
- Miksi asiakasymmärrys on kaiken lähtökohtana?
- Mihin tuottavuus perustuu?
- Mitkä menestystekijät yhdistävät poikkeuksellisen onnistunutta markkinointia?
Webinaarin päätteeksi kuulijalla on käsitys siitä, mistä elementeistä muodostuu kasvua tuottava ja hyvin kannattava markkinointi. Ja siitä, miten nurmolainen ja ylihärmäläinen mahtuvat samaan webinaariin.
Katso tallenne ja lataa esitysmateriaalit itsellesi Granon aineistopankista.
