Takaisin

Red Bullin Minh Truong kertoo yhteistyöstä Granon kanssa

Keväällä 2022 Red Bull toteutti yhden historiansa suurimmista myymälämarkkinointiin liittyvistä kampanjoista. Yhdessä Granon kanssa toteutettu Formula 1 -kampanjan kokonaisuus rikkoi perinteisen myymälämarkkinoinnin rajoja elektroniikkaosillaan. POS-materiaaleissa hyödynnettiin ensimmäistä kertaa akulla toimivia valoja, jotka simuloivat Formula 1 -startin liikennevaloja.

Red Bull toteutti keväällä 2022 Granon kanssa yhden historiansa suurimmista myymälämarkkinointiin liittyvistä kampanjoista. POS-materiaaleissa käytettiin akulla toimivia valoja, jotka simuloivat Formula 1 -startin liikennevaloja. Red Bull järjesti pisteelle formulasimulaattorin, jonka avulla asiakkaat pääsivät kokemaan vauhdin huumaa Red Bullin kyydissä. Myymälämarkkinointikampanja oli osana laajempaa Formula 1 -kiertuetta ja se sai asiakkailta erinomaisen vastaanoton.

– Grano on toimittanut meille kaikki tässä kampanjassa käytettävät materiaalit ja myös muita tällä kiertueella käytettäviä elementtejä. Valitsimme heidät, koska he toimittavat paljon muutakin kuin pelkästään pahvia. Grano on ollut meille tässä kampanjassa aivan loistava kumppani. He ovat pystyneet tuottamaan juuri sitä lisäarvoa, mitä haluamme tuoda myös näihin myymälämateriaaleihin, kertoo Red Bullin Trade Marketing Specialist Minh Truong.

Katso videolta, miten Red Bullin myymälämarkkinointi sujui!

HubSpot Video

 

POS-materiaalit brändillesi >>