Siirry suoraan sisältöön

Grano toteutti Terveystalon suurprojektin

 

Yrityskauppojen myötä Attendo Suomen Terveyspalvelut tuli brändätä Terveystalon tilailmeen ja brändin mukaiseksi. Grano toteutti ison projektin tarkoin rajatulla aikataululla.

Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Terveystalo osti Attendo Suomen terveyspalvelut ja yhdisti ne osaksi toimintaansa vuoden 2019 alussa. Kaupan kohteena oleva kokonaisuus koostui henkilöstövuokrauspalveluista, perusterveydenhuollosta, työterveyshuollosta, suun terveydenhuollosta sekä kokonaisulkoistuksista ja Kuntaturva-kokonaisuudesta.

– Attendo-brändin oli hävittävä 5kk:n kuluessa closingista ja takarajana oli toukokuun viimeinen päivä. Käytännössä tämä tarkoitti sitä, että kaikki Attendolta siirtyvät toimipisteet piti brändätä Terveystalon tilailmeen ja brändin mukaiseksi, Nina Smedberg Terveystalolta kertoo.

Vahva projektijohtaminen sujuvoittaa tekemistä

Grano toteutti Terveystalon autoteippaukset, taittotyön, kohteiden teippaukset sekä opasteet asennuksineen. Näiden lisäksi Granolla oli vakaa ote projektinhallinnasta.

– Meiltä projektipäällikkö Jessi Rannikko oli projektissa tiiviisti mukana alusta loppuun ja piti yhteyttä asiakkaaseen läpi projektin. Näin hän pystyi kertomaan myös talon sisällä muille projektin vaiheista, Granon avainasiakkuuspäällikkö Pia Heinsola kertoo.

Projektisuunnittelu ja -johtaminen toivat asiakkaalle varmuutta ja kustannustehokkuutta.

­– Yhteistyö Granon kanssa sujui todella hyvin. Granon yhteyshenkilöllä oli kokemusta vastaavanlaisista projekteista ja lisäksi hän tunsi entuudestaan Terveystalon brändin ja toimintaohjeet. Koko ajan oli tunne, että homma on hanskassa ja asiat etenevät sovitusti. Jos eteen tuli ongelmia, niin yhteyshenkilömme selvitti ne heti ja antoi eri vaihtoehtoja miten asiat voidaan ratkaista, Smedberg kertoo.

Lopputuloksena tyytyväiset asiakkaat

Terveystalon ja Granon yhteistyön lopputulema on tyytyväiset asiakkaat ja työntekijät. Tiukalla aikataululla toteutettu projekti pysyi hyvin aikataulussa. Smedberg kertoo, että huolellinen suunnittelu ja säännölliset viikkopalaverit vapauttivat aikaa muidenkin tärkeiden asioiden hoitamiseen projektin ohella.

– Kaikki olivat tyytyväisiä siihen miten ”pehmeästi ja soljuvasti” koko projekti eteni, Smedberg summaa.

Tutustu Granon myymäläpalveluihin >>

Juttu on julkaistu alun perin 21.08.2019 ja sitä on päivitetty 20.02.2024.
Ota yhteyttä