Grano toteutti ilmeuudistuksen K-Raudan myymälöihin

K-Raudat saivat uuden ilmeen, kun Keskon rautakauppaketjut K-Rauta ja Rautia muodostivat keväällä uuden K-Rauta-ketjun. Yksi uudistuksen keskeisimmistä tavoitteista oli pyrkimys saumattomaan asiakaskokemukseen digitaalisten palveluiden sekä kivijalkamyymälöiden kesken. Tavoitteen saavuttaminen edellytti uuden ilmeen jalkauttamisen myymälöihin ympäri Suomen.

Ilmeen jalkauttaminen yhteensä 139:ään kohteeseen oli valtava urakka. Asentajia oli joka viikko kentällä yhtä aikaa lähes 40 kappaletta. Granon omistama, valo -ja ulkomainoksiin erikoistunut Neon 2, oli vahvasti mukana projektissa. Projektipäällikkö Marko Tapanisen mukaan projekti sujui hyvin:

– Kartoitus ja tuotannon valmistelut aloitettiin jo joulukuussa. Tammikuun ja maaliskuun välisenä aikana valmistimme ja asensimme kaikki valomainokset, sisämiljööt sekä ikkunateippaukset.

Tilasuunnittelu Teippaukset Grano

K-Rauta sai upean ilmeen.Tutustu Granon myymälämarkkinoinnin ratkaisuihin >>

Juttu on julkaistu alun perin 2.10.2017 ja sitä on päivitetty 16.10.2023.
Ota yhteyttä