Siirry suoraan sisältöön

Valtavat jäämainokset koristavat KooKoon jäähallia

Kouvolan jäähalli, nykyisin Lumon Areenana tunnettu hornankattila, on valmis kauden 2018 koitoksiin. Isäntänä areenalla toimii Kouvolan ylpeys KooKoo, joka luottaa lähes kaikki hallinsa mainos- ja markkinointimateriaalit Granon käsiin.

KooKoo on vuonna 1965 perustettu kouvolalainen jääkiekkojoukkue, joka aloittaa nyt neljännen peräkkäisen kautensa jääkiekon SM-liigassa. Kotiottelunsa KooKoo pelaa Lumon Areenalla, jonka katsojakapasiteetti on 6 200 katsojaa. Granon ja KooKoon yhteistyö on alkanut vuonna 2011. Nykyään Granon vastuulla on lähes kaikki jäähallin mainontaan ja markkinointiin liittyvät materiaalit. 

Ensimmäiseksi jäämainokset paikoilleen

Tänäkin vuonna halliprojekti aloitettiin jäämainoksilla, joiden tekemisessä Granolla on jo vuosien kokemus. Yhteensä Lumon Areenan jäätä koristaa 23 mainosta, joiden kokonaispinta-ala on noin 650 neliömetriä.

– Projekti aloitettiin jo hyvissä ajoin keväällä päivämäärien sopimisella. Meillä on rutkasti kokemusta jäämainosten asentamisesta, mikä helpotti entisestään sopivan työporukan kasaamisessa. Asennuspäivänä kaikki sujui kuin rasvattu, kun homman hoiti ammattitaitoiset työntekijämme, joilla oli hyvät ohjeet asennukseen, Granon yhteyspäällikkö Laura Mäkelin kertoo.

jäämainokset ja mainosmateriaalit KooKoo ja GranoKokemus ja laatu sujuvoittavat mainos- ja markkinointimateriaalien, kuten jäämainosten, asennuksessa.

Myös muut mainos- ja markkinointimateriaalit Granosta

Jäämainokset eivät suinkaan jää ainoiksi toimenpiteiksi, joita Grano KooKoon kotiluolaan valmistaa. Vuonna 2011 alkanut yhteistyö sisältää tänä päivänä lähes kaikki mainontaan ja markkinointiin liittyvät materiaalit. Grano vastaa muun muassa:

  • lattiamainoksista
  • teippauksista (pelaajakuvat sekä melkein kaikki ovet ja ikkunat)
  • haastatteluseinistä + muista yhteistyökankaista
  • vaihtoaitiomainoksista
  • katsomomainoksista
  • kattomainoksista
  • opasteista
  • lipuista, käsiohjelmista ja muista vastaavista ottelutuotteista sekä
  • aineistojen valmistuksesta ja arkistoinnista.

Molemminpuolinen luottamus siivittää hyvään lopputulokseen

Yhteistyön sujumisesta molemmat osapuolet antavat kiitosta toisilleen.

– Meillä on todella hyvin toimiva yhteistyö KooKoon kanssa. Käymme aina ennen kautta tarkasti läpi tulevat tarpeet. Toki yllätyksiä tulee juuri ennen kautta, tai kauden aikana, mutta niistäkin on selvitty. Yhteistyö sujuu hyvin myös siksi, että homma on organisoitu hienosti asiakkaan päässä: myynti on toiminut, jolloin kaikki mainospaikat on hyvissä ajoin myyty loppuun ja me pääsemme näin myös töihin ajoissa. Iso kiitos koko KooKoon organisaatiolle tästä, Laura Mäkelin sanoo. 

Myös KooKoon toimitusjohtaja Sakari Välimaa on erittäin tyytyväinen kumppaniinsa. 

– Yhteistyö on sujunut jo vuosia erinomaisesti. Olemme saaneet palvelua joustavasti ja nopeasti, mikä on meille erityisen tärkeää. Mainokset muuttuvat kuitenkin hiukan joka kausi ja osa voidaan joutua vaihtamaan kesken kaudenkin. Lisäksi olemme saaneet apua erilaisten mainospaikkojen suunnittelussa paikallisen Granon toimesta. Olemme erittäin tyytyväisiä alueellisesti Granon koko henkilökuntaan ja yhteistyöhön heidän kanssaan, Sakari Välimaa kehuu.

KooKoon Liiga-kausi alkaa perjantaina 14.9. klo 18:30, kun Lumon Areenalle saapuu Lappeenrannan Saipa.

Lisää tila- ja bränditoteutuksia! >>

 

Juttu on julkaistu alun perin 7.08.2018 ja sitä on päivitetty 7.02.2023.
Ota yhteyttä