Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu on yrityksen sydän

Asiakaspalvelu on yrityksen sydän. Hyvä asiakaspalvelukokemus jättää asiakkaalle yrityksestä positiivisen kuvan. Minkälaista työtä asiakaspalvelijamme tekevät? Mitä asiakaspalveluviikko tarkoittaa?Kävelen Helsingissä rantatiellä koiran kanssa ja ajattelen, että asiakaspalveluviikon ajankohta on hyvin valittu, sillä sitä vietetään juuri tällä viikolla. Sateisen sunnuntain jälkeen tänään maanantaina täällä paistaa aurinko. Taivas on pilvetön ja syksyn keltaiset värit näyttävät upeilta sinistä taivasta vasten. Meri on tyyni ja ilma lämmin. Hetki sitten puhuin puhelimessa tiimiläiseni kanssa Tampereelle, siellä oli puolipilvinen sää ja Jyväskylässä taivas oli harmaa ja sade kuulemma tuoksui jo ilmassa.

Tähän vuodenaikaan jo yhden päivän aikana säätila saattaa vaihdella suuresti. Se kuvastaa hyvin myös asiakaspalvelutyötä. Yhteen päivään mahtuu paljon, aurinkoisia kiitoksia ja ukkosen jylinää. Asiakaspalvelija on usein se henkilö, joka ensimmäisenä vastaa asiakkaan yhteydenottoon.

Meillä Granolla asiakaspalvelutyössä työskenteleviä kutsutaan palveluneuvojiksi, työ on neuvontapainotteista asiakaspalvelutyötä, jossa pitää tuntea hyvin Granon laaja palvelu- ja tuotanto kapasiteetti valtakunnallisella tasolla. Me Granolla valmistamme erilaisia asiakkaan tarpeiden mukaisia tuotteita sekä tarjoamme palveluja viestinnän moniin tarpeisiin. Asiakaspalvelussa vastaamme myös asiakkaiden aikataulu- ja hintatiedusteluihin. Meiltä kysytään neuvoa materiaalivalinnoissa tai halutaan kuulla erilaisista ratkaisuista. Palvelemme asiakkaitamme monikanavaisesti, ammattitaitoisesti, empaattisesti ja nopeasti. Asiakkaan ei meillä tarvitse odotella palvelua.

Asiakaspalvelun teemaviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta asti. Viikon ideana on kiittää kaikkia loistavia asiakaspalvelun ammattilaisia sekä tuoda esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitys yritykselle.

Kiitän tiimiäni paljon arjen työssä, mutta mielestäni hyvästä työstä ei voi kiittää liikaa. Olemme onnistuneet luomaan loistavan asiakaspalvelukulttuurin, jossa ihminen kohdataan ihmisenä ja lupaukset lunastetaan. Periaatteemme on, että hoidamme tehtävän kerralla kuntoon! Välitöntä kiitosta asiakkailtamme meillä on ollut ilo ottaa vastaan lähes päivittäin.

Ilman ihania asiakkaitamme emme viettäisi tätä viikkoa, kiitos teille. Hyvää asiakaspalveluviikkoa huippujengille: Anniina, Emmi, Erja, Ismo, Marika, Päivi, Raila, Saana, Sini, Tommi, Tuija ja Veera sekä kaikille asiakaspalvelun ammattilaisille.

Matkani kauniissa syyssäässä jatkuu nyt kotia kohti, katson uutiset, keitän teetä ja hyvillä mielin herään huomenna taas uuteen asiakaspalvelupäivään.

Ota rohkeasti yhteyttä auttavaan asiakaspalveluumme (arkisin klo 8.00-16.00)

029 1800 400 (0,088€/min + pvm)
asiakaspalvelu@grano.fi
Tavoitat meidät myös verkkosivujemme chat-palvelun kautta.

 

Juttu on julkaistu alun perin 6.10.2020 ja sitä on päivitetty 6.02.2024.