Siirry suoraan sisältöön

Grano lanseerasi uuden SokoPro-ohjelmiston FinnBuild-messuilla

Uusi SokoPro-ohjelmisto lanseerattiin keskiviikkona 10.10. FinnBuild-messujen yhteydessä. Ohjelmisto mahdollistaa läpinäkyvän ja mobiilin tiedonhallinnan toimialasta riippumatta.

SokoPro-ohjelmistoa hyödyntää tällä hetkellä päivittäin noin 16 000 rakentamisen ammattilaista. Käyttäjämäärien kasvu on kirittänyt ohjelmiston kehittämistä vastaamaan proaktiivisesti asiakkaiden tarpeisiin. Jatkossa ohjelmisto palvelee myös toimialasta riippumatta.

– Uusi ohjelmisto vastaa digitaalisuuden tuomiin haasteisiin mahdollistamalla nopean ja läpinäkyvän tiedonhallinnan sekä jakamisen, kertoo kehityspäällikkö Fernando Korpi.

– Sisällön määrä kasvaa edelleen. Uusi ohjelmisto tarjoaa tehokkaan ja läpinäkyvän tiedonhallinnan ja jakamisen työkalun erilaisten organisaatioiden sekä yritysten käyttöön. Ohjelmiston kehitystyö jatkuu edelleen ja uusia ominaisuuksia julkaistaan jatkuvasti, mutta jo nyt ohjelmisto on uudenaikainen, käyttäjäystävällinen ja mobiili. Erityisesti ohjelmiston avoimet rajapinnat mahdollistavat entistä tehokkaamman tiedon liikkumisen eri ohjelmistojen välillä, päättää Korpi.

 

SokoPro on suomalainen tiedon hallinnoinnin, jakamisen ja arkistoinnin sähköinen palvelu, joka on ollut markkinoilla jo 25 vuoden ajan. SokoProlla on 80 000 käyttäjää ja 16 000 päivittäistä kirjautumista. www.sokopro.com

Grano on Suomen monipuolisin sisältöpalvelujen osaaja. Autamme asiakkaitamme toteuttamaan liiketoimintaa tukevat sisältöhankkeet alusta loppuun, luovasta suunnittelusta tuotantoon, julkaisuun, tulosten mittaamiseen ja aineistonhallintaan – kaikissa asiakkaan kohdeyleisölle olennaisissa printti- ja digitaalisissa kanavissa. Granon palvelut ovat saatavilla valtakunnallisesti 22 eri paikkakunnalla Helsingistä Rovaniemelle. Panostajan omistusosuus Granosta on 51,5 %. Granon liikevaihto on noin 115 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä on n. 900.

Juttu on julkaistu alun perin 10.10.2018 ja sitä on päivitetty 6.02.2024.