Siirry suoraan sisältöön

Granon palveluntarjoajan tietoliikennehäiriö on korjattu ja sähköpostien toimitus on normalisoitumassa

Hyvä asiakkaamme,

Palveluntarjoajamme tietoliikennehäiriö, joka vaikutti merkittävästi Granon sähköpostiliikenteeseen, on korjattu ja tilanne on normalisoitumassa.
Granon sisääntulevien sähköpostien kulkuun vaikuttanut häiriö, joka viivästytti viestin perille saapumista jopa vuorokausia, on nyt korjattu. Viestejä on kuitenkin yhä jonossa ja viestijono purkautuu parhaillaan.

Pahoittelemme meistä johtumatonta tilannetta ja siitä teille mahdollisesti aiheutunutta haittaa.

Olethan yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi/Grano asiakaspalveluun, 029 1800 400, jos epäilet, että viestisi ei ole tullut perille.

Ystävällisin terveisin,
Grano Oy

Juttu on julkaistu alun perin 16.05.2018 ja sitä on päivitetty 7.02.2024.