Siirry suoraan sisältöön

Katso Granon esitykset Markkinoinnin viikolta ja tiedät mistä puhutaan

Missasitko Granon esitykset Markkinoinnin viikolla? Ei hätää, tässä ne ovat kaikki kootusti sinulle. Ajankohtaista asiaa mm. markkinoinnin ja myynnin rajapinnoista, digipalveluista, sisältömarkkinoinnista, luovuudesta, keinoälystä ja robotiikasta. Valitse videosi suosikkiaiheesi mukaan tai katso vaikka kaikki esitykset!

OUT OF THE BOX

Messuilla ei tarvitse aina tyytyä perinteiseen osastoon. Vuonna 2018 Grano toteutti Markkinoinnin viikolle oman Grano Cafensa, jonka suunnittelusta, mallintamisesta, asennuksesta ja toteutuksesta vastasimme itse. Grano Cafen yhteistyökumppaneina olivat Fazer ja Messukeskus.

Grano_MarkkinoinninViikko_2018-pohja-vip-lounge2-v5

Grano Cafen teemana oli "Out of the Box". Grano on edelleen Suomen ylivoimaisin painotalo, mutta myös paljon enemmän: Grano on kokonaisvaltainen markkinoinnin asiantuntija ja informatiivinen edelläkävijä. Meiltä saat kaikki markkinointi- ja sisältöpalvelut yhden luukun -periaatteella, yhden kontaktin kautta, kaikkiin kohderyhmillesi merkittäviin kanaviin.

Out of the Box -idea tuotiin Grano Cafen puolelle laatikkoteemana: perinteisten pahvilaatikoiden lisäksi somistuksessa oli mukana laatikoita eri materiaaleista ja pinnoista: glitteriä, hologrammia, pörröä, tekstuuria, videota, digiä… Kaikkea mitä kuvitella saatat – aivan niin kuin koko Granon palvelutarjooma.

Grano Cafen isäntä Jan Erola juonsi molempina päivinä haastattelu- ja infoyhteenvetoja päivän kuumimmista aiheista. Nämä videot löytyvät alhaalta, kuin myös Granon puheenvuorot Suomi Nousuun -päälavalta. 

Markkinoinnin_viikko_201809__MG_0150_preview

Markkinoinnin_viikko_201809__MG_0082_preview

ESITYKSET

Suomi nousuun -lava: 

Jukka-Pekka Vuori, kaupallinen johtaja – Markkinoinnin rooli liiketoiminnan kasvattamisessa
Tiina Karppinen, markkinointijohtaja – Robotiikka ja keinoäly markkinoinnin draivereina  

 

 

 

 

 

 

GRANO CAFE, tiistai 4.9.

Petteri Ormio, Head of Digital – Digitaalisten palveluiden lisäarvo Granon asiakkaille
Ninni Lindberg, myyntijohtaja – Sisällöt asiakaskokemusten kulmakivenä
Jukka-Pekka Vuori, kaupallinen johtaja – Markkinointi kasvun moottorina

 

GRANO CAFE, keskiviikko 5.9.

Niko Tuominen, myyntijohtaja, aluemyynti – Miten eri puolilla Suomea markkinoidaan?
Tiina Karppinen, markkinointijohtaja – Robotiikka ja keinoäly markkinoinnin draivereina
Tove Asukas, projektipäällikkö – Luovuuden ja rohkeuden merkitys retail-markkinassa

 

Markkinoinnin_viikko_201809__MG_0080_preview

 

 

Granolta messuosastot palveluna >>

 

Juttu on julkaistu alun perin 7.09.2018 ja sitä on päivitetty 6.02.2024.