Digitaaliset näytöt markkinoinnin ja asiakaskokemuksen työkaluina

Kaksi suurta murrosta muuttavat yritysten toimintaympäristöä: digitalisaatio ja tarve ulkoistaa työtä. Koronavuosi kiihdytti trendejä entisestään. Järjestämme nyt webinaarisarjan, jossa asiantuntijat kertovat, miten tulevaisuuteen kannattaa varautua. Sarjan toinen, digitaalisten näyttöjen mahdollisuuksia käsittelevä osa järjestetään torstaina 3.6.2021 klo 10–11.


Digitaaliset näytöt vyöryvät kaikkialle. Mistä ilmiössä on kysymys? Mitä eri toimialoilla Suomessa tapahtuu digitaalisten näyttöjen osalta ja mitä markkinoijan tulisi ymmärtää aiheesta?

Vastaukset kysymyksiin tarjoaa Ossi Luoma Samsung Electronicsilta. Tilaisuuden moderoi Granon myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Mäkynen.
Juttu on julkaistu alun perin 26.05.2021 ja sitä on päivitetty 14.03.2024.