Siirry suoraan sisältöön

Paljas pinta on täynnä mahdollisuuksia suurkuville

Suomen liiketilat ovat täynnä hyödyntämätöntä potentiaalia. Suurkuvatulosteiden avulla voit valjastaa yrityksen sisä- ja ulkopinnat asiakaskokemuksen rakentamiseen kustannustehokkaasti.

Kivijalkaliikkeessä tai ostoskeskuksessa vierailun tulisi olla kokemus, josta jää hyvä fiilis. Asiakkaalle on luotava sellainen kokemus, että se jää mieleen ja saa palaamaan kaupoille uudemman kerran. Avainasemassa fiiliksen luomisessa ovat asiakaspalvelu ja liikkeen miljöö.  Koska kaupat kilpailevat yhä enenevissä määrin verkkokaupan kanssa, ei fiiliksen merkitystä yritysten menestymisen kannalta kannata väheksyä.

Parhaimmillaan liiketilan miljöö saa asiakkaan viihtymään, vahvistaa brändimielikuvaa ja saa aikaan sen oikean fiiliksen.

Personoidut suurkuvapinnat puhuttelevat

Mielikuva liiketilasta syntyy jo usein ennen kuin asiakas astuu sisään. Ikkunateippaukset, valomainokset ja muut suurkuvapinnat tuovat väriä ja eloa liiketilan ulkopintaan ja kiinnittävät asiakkaan huomion. Kiitos kehittyneen painoteknologian, liiketilojen suurkuvapintoja, kuten hälyporttien huppuja, banderolleja ja mainoslakanoita voidaan vaihtaa kustannustehokkaasti ja usein. Vaihtuvuuden ansiosta liiketilan sisä-ja ulkopinnat pysyvät mielenkiintoisina vuoden ympäri ja houkuttelevat asiakkaan astumaan sisään ovesta.

Suurkuvien vaihto ja asennus käy näppärästi ja vaivatta Granon valtakunnallisen asennuspalvelun ansiosta. Kun me huolehdimme esillepanosta ja asennuksesta, voi asiakas keskittyä omaan työhönsä rauhassa ja nauttia lopputuloksesta. Isoissa projekteissa vastaamme myös projektinhallinnasta, joka vapauttaa asiakkaan resursseja entisestään.

Suurkuvien tuotantomäärää on myös helppo skaalata ylemmäs ja alemmas, aina yhden yrityksen liiketilan tarpeista ison ostoskeskuksen vaatimuksiin asti. Pystymme tuottamaan kustannustehokkaasti suurkuvan – olipa kyseessä viiden tai viidensadan kappaleen tilaus.

Tuotannon skaalautuvuuden ansiosta myös suurkuvapintojen personoitu kohdentaminen on mahdollista. Esimerkiksi isossa kaupassa personointi voi näkyä eri sisäänkäyntien hälyporttien huputuksissa. Miesten muotia lähinnä olevan sisäänkäynnin huputukset voidaan suunnitella osaston asiakaskunta mielessä ja näin lopputulos voi näyttää erilaiselta kuin lastenosastolle mentäessä.

Hyvin suunniteltu liiketila tuo lisäarvoa

Liiketilojen pintojen monipuolinen hyödyntäminen on trendi, joka on jyllännyt maailmalla jo pari vuotta. Hyvä esimerkki trendistä on akustoivien pintojen hyödyntäminen. Asiakkaiden tarpeisiin räätälöidään esimerkiksi tulostettuja ja värjättyjä akustoivia pintoja. Normaalien akustiikkalevyjen tilalle voidaan jo tarjota taulumaisia kangastulosteita, kuitenkin säilyttäen akustoiva vaatimus.

Meillä Suomessa on vielä paljon hyödyntämätöntä liiketilojen pinta-alaa käytettävissä. Yrityksen omien pintojen valjastaminen mainospinnaksi tuo selvää säästöä ja kattavaa näkyvyyttä yritykselle. Kun seinäpinta, tai esimerkiksi auto, on yrityksen oma, on sen haltuunotto nopeaa ja kustannustehokasta.

Suurkuvaterveisin,

Henrik Kosonen
tuotelinjajohtaja, suurkuva
henrik.kosonen@grano.fi
+358 44 766 2644

Tutustu Granon suurkuvapalveluihin >>

Juttu on julkaistu alun perin 20.09.2019 ja sitä on päivitetty 6.02.2024.