Siirry suoraan sisältöön

Valomainonta räätälöidään asiakkaan tarpeisiin sopivaksi

Valomainonta tuo mieleen logot kauppakeskusten ja kauppojen ulkopuolella, vaikka tänä päivänä se käsittää myös paljon muuta. Toivoisin, että mahdollisimman moni ymmärtäisi, että nykytekniikan ansiosta valosta on moneksi! Valomainonta on huomiota herättävää, monipuolista ja muuntautuvaa.

Arjen luksus kuuluu toimintaperiaatteisiin

Me Granolla suunnittelemme, toteutamme ja asennamme valomainokset itse. Valomainontaa ei vain tehdä, sitä räätälöidään. Jokainen projekti on uniikki ja etenee suunnittelu edellä. Tässä työssä on erityisen tärkeää kartoittaa asiakkaan tarpeet ja huomioida paikka, johon mainos sijoitetaan. Haluamme saada aikaiseksi ratkaisuja, jotka oikeasti toimivat miljöössä.

Yleensä kun toteutamme valomainoksia, prosessi lähtee liikkeelle konsultoinnista tai tarjouspyynnöstä. Tämän jälkeen lähetämme tarjouksen ja kun asiakas hyväksyy sen, suunnittelu ja toteutus voi alkaa. Vankan kokemuksemme ansiosta pystymme usein jo tarjousvaiheessa arvioimaan projektin kokonaiskustannukset sekä auttamaan asiakasta lupa-asioissa.

Palvelu pelaa suunnittelusta vikatilanteiden korjaamiseen asti

Granon tehtaalla Kuopiossa suurelta osin automatisoidut koneet tekevät ihmisten suunnittelemat ratkaisut todeksi. Sen jälkeen kuljetamme osat omalla kuljetuskalustollamme paikan päälle ja asennamme mainokset paikalleen. Kun asennus on valmis, asiakasta ei suinkaan jätetä yksin. Tallennamme tuotantokuvat palvelimelle vikatilanteiden varalta, josta niitä voidaan hyödyntää mainoksen elinkaaren ajan. Pystymme siis takaamaan asiakkaille varaosatakuun yllättävän pitkälle aikavälille.

Räätälöinti ja varaosatakuu saattavat kuulostaa kalliilta luksukselta. Meillä nämä ovat tavallinen toimintaperiaate, jolla mahdollistamme asiakkaalle helpon, kustannustehokkaan ja mutkattoman reitin vaikuttaviin valoratkaisuihin.

Valomainonta – muunneltava osa kokonaisuutta, reaaliaikaisesti

Yksikään valomainos ei ole samanlainen ja trendit vaikuttavat myös valomainontaan. Hyvä esimerkki modernin valomainonnan muuntautumiskyvystä on väriä vaihtava valomainos. Se on tällä hetkellä trendikäs ratkaisu, sillä yllättävä värinvaihdos on näyttävä ja helppo keino huomioida teemapäivät ja tapahtumat. Grano on tehnyt väriä vaihtavan toteutuksen esimerkiksi Tampereen korkeakoululle. RGBW-ledeillä valaistun logon väri muuttuu tarvittaessa valkoisesta violetiksi, mukaillen koulun omia värejä.

Valomainos voidaan rakentaa myös niin, että sen kirkkaus ja päälläoloaika ovat säädettävissä kaupungin määräysten ja asiakkaan toiveiden mukaisesti. Myös ekologisuus pystytään ottamaan tämän päivän valomainonnassa huomioon. Granon tuotteissa käytetyt LED-valot ovat energiatehokkaita ja kestäviä.

Yksi rahtikuorma, monta ratkaisua

Valomainokset ja -taulut ovat löytäneet tiensä kauppojen ja kauppakeskusten ulkoseiniltä myös sisälle myymälöihin. Kun Grano uudisti Suomen suurimman S-marketin, Porvoon Näsin, tuli kauppaan runsaasti valomainoksia ja -opasteita. Tyylikkäät valoratkaisut luovat uniikin ilmeen ja ovat katseenkiinnittäjiä. LED-valoilla onnistuttiin tekemään ruokakaupasta erottuva ja näyttävä.

Valomainonta sopii hyvin samaan pakettiin myymälämiljöön toteutuksen ja teippausten kanssa. Minusta tässä on hienointa se, että pystymme samalla rahdilla tuomaan kaiken tarvittavan myymälään ja yhdellä asentajaporukalla asentamaan ja viimeistelemään koko paketin. Sen lisäksi, että kuljetuskustannukset pysyvät kurissa, niin pakettiratkaisu säästää kaikilta myös aikaa ja hermoja!

P.S. Tarvitsetko sinä sisä- tai ulkotiloihin valomainosta? Jätä tarjouspyyntö! Jos kaipaat konsultointia valomainonnan mahdollisuuksista, ota yhteyttä ja mietitään yhdessä millainen toteutus sopisi juuri sinun tarpeisiisi.  

Lue lisää Tampereen korkeakoulun valomainoksistaS-market Näsin valokylteistä ja -opasteista sekä muista kiinnostavista valomainonnan projekteistamme täältä.

Valoisin terveisin,

Harri Halonen / Myyntipäällikkö
harri.halonen@grano.fi
+358 44 088 1928

Hanki juuri sinulle sopivat valomainokset Granosta >>

Juttu on julkaistu alun perin 12.09.2019 ja sitä on päivitetty 6.02.2024.