029 1800 400 Asiakaspalvelu (klo 8.00-16.00)

Aineistonhallinta ja tilausjärjestelmät

PARHAAT RATKAISUT PROSESSIEN TEHOSTAMISEEN SEKÄ TILAUSTEN JA AINEISTOJEN HALLINTAAN

Lukuisat yritykset – suurista pieniin – luottavat Granon aineistonhallintaratkaisuihin. Laatu, kustannustehokkuus, joustavuus ja tuloksellisuus ovat ominaisuuksia, jotka tekevät meistä digitaalisen brändinhallinnan moniosaajan. Palveluissamme on lisäksi erinomainen tietoturva, ja data säilytetään kotimaassa.

Tutustu ja ihastu Suomen monipuolisimpiin ja helppokäyttöisimpiin markkinoinnin ja brändinhallinnan ratkaisuihin!

Miksi aineistonhallintaan kannattaa investoida?

  • Parantaa markkinoinnin -ja viestinnän tehokkuutta; aineistot löytyvät vaivattomasti ja oikea versio on saatavilla ja jaettavissa helposti
  • Tarjoaa kokonaisvaltaisen näkymän markkinoinnin ohjaukseen
  • Parantaa brändinhallintaa ja sitä kautta asiakaskokemusta
  • Sopii sekä pienille että suurille organisaatioille
  • Kustannustehokas, ihan oikeasti.


Katso video digitaalisesta aineistonhallinnasta

 

Aineisto- ja mediapankki EMMi

Sano hyvästit aikaavievälle käsityölle ja tee työstäsi monin verroin helpompaa ja stressittömämpää – kokeile Granon aineisto- ja mediapankkia!

Markkinointimateriaalien automatisointi

Voiko markkinointi- ja mainosmateriaalien tuotantoa automatisoida? Kyllä voi!

Tilausjärjestelmä My Grano

Uusin innovaatiomme! My Grano on tilausjärjestelmä, b2b-verkkokauppa, tilauskanava, kaikki nämä yhdessä ja vielä enemmän!

Digitointi + dokumentinhallinta

Digitointi tuo vanhat materiaalisi kätevään muotoon ja lisää niiden käytettävyyttä.

Asiantuntijasi

Elina Tuomisto

Palvelupäällikkö

+358 400 467 874

elina.tuomisto@grano.fi

Ota yhteyttä