Takaisin


Pitäisikö markkinoinnin tuotantotyöt ulkoistaa vai tehdä itse omassa talossa? Katso yllä oleva video, jossa Granon markkinoinnin palveluiden johtaja Tiina Karppinen kertoo, kuinka markkinoinnin tuotantojen ulkoistaminen voi säästää aikaa ja helpottaa yrityksen jokapäiväistä toimintaa.

Jos inhouse-tekemiseen ei ole mahdollista investoida lisäkäsiä, vaihtoehtosi voi olla nimenomaan tuotannollisten töiden ulkoistaminen. Tuotannolliset työvaiheet vievät runsaasti aikaa ja haittaavat inhouse-markkinointitiimin keskittymistä strategian toteuttamiseen, myynnin tukemiseen ja muihin merkittäviin tehtäviin. 

Grano on markkinointituotantojen ulkoistuskumppani ja asiakkaan operatiivinen markkinoinnin toteuttaja. Ulkoistuspalvelu on suunniteltu erityisesti yrityksille, joilla on tarvetta toteuttaa joustavasti isompi määrä jatkuvaa ja toistuvaa markkinointia. Yritys voi saavuttaa huomattaviakin aika- ja kustannussäästöjä, kun Grano ottaa vastuun esimerkiksi lukuisten erilaisten mainosvariaatioiden tuottamisesta ja lehti-ilmoitusten palstamittojen selvittelystä.

Markkinoinnin tuotantojen ulkoistaminen voi olla yritykselle hyödyksi monellakin tavalla. Alta voit ladata oppaamme, joka kertoo kuusi hyvää syytä harkita työläiden ja aikaa vievien tuotantovaiheiden ulkoistamista.

Lataa opas: 6 syytä ulkoistaa markkinoinnin tuotannot


Markkinoinnin tuotannot palveluna

  • Graafinen suunnittelu ja taittotyöt
  • Tekstityöt (oikoluku, tekstin muokkaus)
  • Käännöspalvelut
  • Digitaalisten aineistojen tuotanto *
  • Tuoteanimaatiot
  • Mainoskampanjamateriaalien tuotanto

* Digitaalisia tuotteitamme ovat mm. digitaaliset lehdet ja esitteet, bannerit, tuotekuvat verkkokauppoihin, visuaaliset elementit sähköpostimarkkinointiin sekä aineistot diginäyttöihin, televisioon ja some-kanaviin.

 
Tutustu Granon markkinointituotantojen ulkoistamisen palveluihin >>