Takaisin


Pitäisikö markkinoinnin tuotantotyöt ulkoistaa vai tehdä itse omassa talossa? Katso yllä olevalta videolta, mitä mieltä Granon markkinoinnin palvelut -liiketoiminnan vetäjä Tiina Karppinen on asiasta.

Jos inhouse-tekemiseen ei ole mahdollista investoida lisäkäsiä, vaihtoehtosi voi olla nimenomaan tuotannollisten töiden ulkoistaminen. Tuotannolliset työvaiheet vievät runsaasti aikaa ja haittaavat inhouse-markkinointitiimin keskittymistä strategian toteuttamiseen, myynnin tukemiseen ja muihin merkittäviin tehtäviin. 

Grano on markkinointituotantojen ulkoistuskumppani, ja asiakkaan operatiivinen markkinoinnin toteuttaja. Ulkoistuspalvelu on suunniteltu erityisesti yrityksille, joilla on tarvetta toteuttaa joustavasti isompi määrä jatkuvaa ja toistuvaa markkinointia. Palvelu perustuu yhteiseen prosessiin, jota hallinnoidaan läpinäkyvästi digitaalisen työpöydän, eli EMMin projektinhallinnan kautta. Ulkoistusmalliin voi kuulua myös painotuotteiden tilauskanava My Grano sekä hankinnan kanssa neuvotellut hinnat painotuotteille. Työt voidaan tehdä joustavasti tuntihinnalla, projektikohtaisesti sovittuna tai kätevällä retainer-mallilla. Kaikki käy.

Yritys voi saavuttaa huomattaviakin aika- ja kustannussäästöjä, kun Grano ottaa vastuun esimerkiksi lukuisten erilaisten mainosvariaatioiden tuottamisesta ja lehti-ilmoitusten palstamittojen selvittelystä.

Markkinoinnin tuotantojen ulkoistaminen voi olla yritykselle hyödyksi monellakin tavalla. Alta voit ladata oppaamme, joka kertoo kuusi hyvää syytä harkita työläiden ja aikaa vievien tuotantovaiheiden ulkoistamista.

Lataa opas: 6 syytä ulkoistaa markkinoinnin tuotannot


Markkinoinnin tuotannot palveluna

  • Graafinen suunnittelu ja rakennesuunnittelu

  • Taittotyöt sekä aineistojen päivitys ja variointi

  • Tekstityöt (oikoluku, tekstin muokkaus)

  • Käännöspalvelut

  • Digitaalisten aineistojen tuotanto *

  • Tuoteanimaatiot

  • Mainoskampanjamateriaalien tuotanto

  • Tietokantataitto

* Digitaalisia tuotteitamme ovat mm. digitaaliset lehdet ja esitteet, bannerit, tuotekuvat verkkokauppoihin, visuaaliset elementit sähköpostimarkkinointiin sekä aineistot diginäyttöihin, televisioon ja some-kanaviin.

Juttu on julkaistu alun perin 26.11.2020 ja sitä on päivitetty 7.4.2022.
 
Tutustu Granon markkinointituotantojen ulkoistamisen palveluihin >>