Takaisin

Musti Group ISO 9001-laatusertifikaatti Käännöspalvelut Grano

Käännöspalveluiden toimittajan on hallittava asiakasyrityksensä käyttämä terminologia ja pystyttävä toimittamaan käännöksiä nopeasti. Lemmikkieläintarvikkeiden erikoisliikeketju Musti Group luotti Granon käännöspalveluihin lanseeratessaan uutta palvelukonseptia.

Musti Group kehitti ja pilotoi Suomessa uuden, koirien turkin hoitoon keskittyvän konseptin, jonka yritys lanseerasi myöhemmin myös Ruotsissa ja Norjassa. Käännöstarpeet uuden palvelun kehitystyössä olivat hyvin monipuolisia.

– Kehitämme palveluita palvelumuotoilun keinoin ja hyvin asiakaslähtöisesti. Uuden palvelun lanseerauksessa aikataulut ovat ajoittain hektisiä ja suunnitelmat saattavat muuttua kokemusten ja asiakaspalautteen myötä. Erilaisten materiaalien tarve ja sisältö voi vaihdella nopeastikin, joten tarvitsimme käännöstoimiston, joka pysyy tahdissa mukana, Hanna Sieppi, Head of Service Development, Musti Groupista kertoo.

Liiketoimintajohtaja Jari Huttunen Granosta kertoo, että kääntäminen on ennen kaikkea vuorovaikutusta. Näin ollen keskustelut asiakkaan kanssa ovat olennainen osa käytännön työtä. Granon käännöspalveluiden asiakkaat painottavat nopeutta ja selkeää toimintatapaa, mihin vastataan asiantuntevalla ja hyvällä palvelulla.

– Toiminnan taustalla olevan ISO 9001 -laatusertifikaatin perusperiaatteisiin kuuluu, että kääntäjät keskittyvät oman erikoisalansa teksteihin. Kääntäjillä on joko runsaasti käännöskokemusta tai pitkä työkokemus alalta, jonka tekstejä he kääntävät.

Granon kääntäjät ovat koulutettuja kieli- ja käännösalan ammattilaisia. Lisäksi käännökset oikolukee kohdekieltä äidinkielenään puhuva kielentarkastaja. Grano tarjoaa käännöksiä yli sadassa kielisuunnassa.