Siirry suoraan sisältöön

Näyttävä myymälämarkkinointi kiinnittää kuluttajan huomion

Red Bull halusi houkutella katsojia kisapaikalle sekä televisio- ja nettilähetyksen pariin, mutta myös kasvattaa brändin näkyvyyttä. Grano toteutti kampanjamateriaalien tuotannon, pystytyksen sekä poiston. Kokonaisuus sisälsi laajan skaalan erilaisia materiaaleja julisteista, tölkkicoolereista ja teippauksista lähtien. Red Bull Finland järjesti tammikuun lopulla alamäkiluistelun Red Bull Crashed Ice -tapahtuman Jyväskylässä. Tapahtumaa markkinoitiin vähittäiskaupoissa ympäri Suomen.

– Meille oli todella tärkeää, että toteutus oli näyttävä, iso sekä tapahtuman ja brändin mukainen. Lisäksi tarvitsimme aika paljon tukea asennuksessa, koska kampanja toteutettiin ympäri Suomea. Grano hoiti tarvittavien alihankintojen lisäksi koko toteutuksen alusta loppuun avaimet käteen -periaatteella, Red Bull Finlandin markkinointipäällikkö Ville Happo sanoo.

Myymälämarkkinointi ei ole pelkästään myynnin edistämistä, vaan myös brändin näkyvyyden ja tunnettuuden lisäämistä. Vähittäiskaupoissa esillepanon tulee olla näyttävä, jotta brändi saa kiinnitettyä kuluttajan huomion.

 Tutustu myymälämarkkinoinnin palvelutarjontaan >>

Juttu on julkaistu alun perin 3.07.2017 ja sitä on päivitetty 29.09.2022.
Ota yhteyttä