Takaisin

Lisää liidejä Scanialle Granon digitaalisella palvelulla

Grano toteutti Scanialle nopeasti sähköisen järjestelmän, joka helpotti asiakkaan työtä ja lisäsi uusien liidien määrää.

Mobiilin kautta lisää liidejä

"DIGIPROJEKTI MENI ENEMMÄN KUIN HYVIN"

Scania on yli 100 maassa toimiva kansainvälinen yritys, joka valmistaa muun muassa kuorma- ja linja-autoja. Scania Suomi Oy:llä on 26 myynti- ja huoltopistettä ympäri maata. Grano on toteuttanut Scanialle kevätkiertueen kampanjasivuston ja palvelun, jonka avulla Scania hallinnoi koeajovarauksia ja kerää laadukkaita liidejä suoraan myynnille.

Scania halusi uuden varausjärjestelmän koeajokiertueelleen. Aikaisemmin asiakkaiden tiedot oli kerätty paperilapuille. Tavoitteena oli saada tehokkaasti uusia potentiaalisia liidejä ja jalostaa niitä jo paikan päällä sekä jakaa liidit nopeasti myyjille.

"Olimme liikkeellelähdön kanssa vähän myöhässä, mutta projekti meni enemmän kuin hyvin. Palvelusta tuli juuri sellainen kuin halusimme", sanoo Scania Suomen markkinointipäällikkö Olli Heikkinen.

Scania ja Grano ovat tehneet yhteistyötä ennenkin, joten projektin aloittaminen oli helppoa. Palvelu saatiin käyttöön parin suunnittelupalaverin ja puhelinsoiton avulla.

"Järjestelmä saatiin pystyyn vähällä työllä, koska ideamme oli selkeä ja Grano ymmärsi mitä haluamme. Järjestelmä tuli valmiiksi todella helposti. Granon palvelulla oli isosti työtäni helpottava vaikutus, koska en kiertueen muilta järjestelyiltä kerennyt itse tekemään muuta."

 Olli Heikkinen Markkinointipäällikkö, Scania

 

"Grano ymmärsi heti mitä haemme ja mihin tarpeeseen järjestelmää tehdään. Projekti meni todella hyvin."

Olli Heikkinen / markkinointipäällikkö, Scania


ERINOMAISET TULOKSET 

Scanian automyyjät pääsevät palvelun seurantasivun kautta katsomaan koeajajien tiedot, jotta voivat ottaa heihin yhteyttä koeajon jälkeen. Asiakkaista kerättiin tietoa myös paikan päällä iPadien avulla. Projektin tulokset ovat olleet erinomaiset.

"Liidejä on tullut selkeästi aikaisempaa enemmän. Lisäksi kyselemme suoraa palautetta jo koeajon aikana. Saamme ensimmäistä kertaa koeajajien tiedot tallennettua kunnolla."

"Olen tyytyväinen kokonaisuuteen. Kaikki toimi heti ensimmäisenä aamuna, kun kiertue lähti liikkeelle. Matkan varrella tehdyt muutokset järjestelmään ovat tulleet heti näkyviin. Kaikki on toiminut todella hyvin." 

Helppoa kerätä liidejä tabletilla