Messut, tapahtumat ja seminaarit ovat monelle yritykselle vuoden tärkeimpiä markkinointiponnistuksia. Messuille osallistuminen on yritykselle aina myös investointi, ja siksi kilpailijoista sekä muista näytteilleasettajista erottuva messusuunnittelu kannattaa antaa ammattilaisten käsiin.
On tärkeää, että messuilla yritys ja sen tuotteet tai palvelut esiintyvät brändin mukaisesti ja sitä vahvasti rakentaen. Oleellista on myöskin määritellä tavoitteet messuille osallistumiseen: mitä kohderyhmiä tavoitellaan, miksi ja miten esimerkiksi verkostoidutaan tai liidejä kerätään.
Me Granossa tiedämme, että yrityksen tapahtumamarkkinoinnista vastaava joutuu pitämään yhteyttä lukuisiin eri kumppaneihin ja alihankkijoihin. Juuri siksi Granosta saa koko messu- tai tapahtumatoteutuksen yhdeltä luukulta – luovasta suunnittelusta, digitaalisista ja painetuista kutsuista, messurakenteista sekä tapahtuman aikaisista printti- ja digisisällöistä aina seurantaan ja jälkimarkkinointiin. Näin messutapahtuman rakentaminen tehostuu, saavutettuja tuloksia on helppo mitata ja ennen kaikkea, asiakasyrityksessämme jokainen messuista vastaava voi nukkua yönsä hyvin.
Vaikuttava messuosasto syntyy yhteistyössä Granon kanssa - alusta loppuun asti. Ota siis yhteyttä!